Twój koszyk
Twój koszyk jest pusty
Kampanie
PAH
Newsletter
Zapisz sie do naszej listy mailingowej!
Lista zakupów

Twoja lista zakupów jest prostą i szybką metodą wyszukiwania towarów.

  1. Wpisz towary, umieszczając każdy w nowej linii.
  2. Kliknij 'Szukaj'.
  3. Zostanie wyświetlona strona z wynikami dla pierwszego towaru z listy.
  4. Gdy znajdziesz szukany towar, dodaj go do koszyka i wybierz następny towar z listy.
 
> Regulamin

Regulaminu dla sklepu internetowego SP PAH

Zawarcie umowy pomiędzy Klientem a Sprzedającym może nastąpić na dwa sposoby. Klient ma prawo przed złożeniem zamówienia do negocjacji wszelkich zapisów umowy ze Sprzedającym, w tym również zmieniających zapisy poniższego regulaminu. Negocjacje, te powinny być prowadzone w formie pisemnej i kierowane na adres korespondencyjny (Polska Akcja Humanitarna, Al. Solidarności 78A, 00-145 Warszawa) lub adres statutowy Sprzedającego (Stowarzyszenie Przyjaciół Polskiej Akcji Humanitarnej, ul. Nowolipki 21 m.92, 01-006 Warszawa). W przypadku zrezygnowania przez Klienta z możliwości zawarcia umowy na drodze indywidualnych negocjacji zastosowanie ma poniższy regulamin i stosowne przepisy prawa. 


REGULAMIN


1. Sklep http://www.sppah.org.pl/ jest prowadzony przez:

Stowarzyszenie Przyjaciół Polskiej Akcji Humanitarnej
Ul. Nowolipki 21 m.92
01-006 Warszawa
NIP: 525-22-41-154, REGON: 015167501
nr wpisu do ewidencji lub KRS: 0000107811

KONTO BANKOWE: 
83 2490 0005 0000 4530 5186 6234
dalej nazywaną „Sprzedającym”.

2Kupującym może być pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, dalej nazywana „Klientem”.

3. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę.

4. Zawarcie umowy następuje z chwilą złożenia zamówienia przez Klienta. Realizacja zamówień płatnych przelewem następuje po zaksięgowaniu wpłaty Klienta na koncie Sprzedającego.
W przypadku płatności kartą liczy się chwila uzyskania pozytywnej autoryzacji.
Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
a) przelew – zapłata następuje przelewem na rachunek bankowy Sklepu o numerze 83 2490 0005 0000 4530 5186 6234
b) karta płatnicza – Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic,

c) ePrzelew - Płacę z Inteligo, eurobank płatności online, Płać z ING, mTransfer, MultiTransfer, Płać z Nordea, Przelewy24, Przelew z BPH, Crédit Agricole przelew online, Płacę z iPKO, Pekao24Przelew, Płacę z Citi Handlowy, PayWay Toyota Bank, MeritumBank Przelew, Płać z BOŚ, Płacę z Alior Bankiem, Millennium, Deutsche Bank Polska S.A., Bank Pocztowy, BS Wschowa, Invest Bank S.A., Kredyt Bank S.A., Raiffeisen Bank Polska S.A.
Płatności dokonywane kartą płatniczą oraz ePrzelewem obsługiwane są przez eCard S.A.

5. Zakupiony towar wraz z wybranym przez Klienta dokumentem sprzedaży (faktura/paragon/rachunek) jest wysyłany za pośrednictwem wybranego przez Klienta przewoźnika na adres podany przez Klienta w formularzu zamówienia. Dostępne formy przesyłki oraz ich koszty określa Sprzedający w zakładce "Dostawa".

6. Klient ma prawo odstąpić od umowy w przeciągu 14 dni od otrzymania towaru. Skuteczne odstąpienie od umowy następuje poprzez odesłanie towaru na adres korespondencyjny Sprzedającego (Polska Akcja Humanitarna, Al. Solidarności 78A, 00-145 Warszawa) wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy. Formularz dostępny jest w zakładce „Zwroty i reklamacje”. Przesyłka zwrotna towaru następuje na koszt klienta. W przypadku jeśli towar został pozbawiony metek producenta i / lub nosi ślady użytkowania, Sprzedający zastrzega prawo do pomniejszenia jego wartości i zwrotu części uiszczonej należności. O decyzji odnoście odstąpienia od umowy Sprzedający poinformuje w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki od klienta. Zgodnie z ustawą zwrotowi nie podlegają produkty audialne i wizualne oraz zapisane na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania. Sprzedający w ciągu pięciu dni dokona zwrotu pieniędzy wraz z należnymi odsetkami.


7. W przypadku niezgodności towaru z umową, klient ma prawo reklamować towar. Formularz reklamacji dotępny jest w zakładce „Zwroty i reklamacje”. Aby skutecznie domagać się reklamacji należy wypełniony formularz wraz z reklamowanym towarem wysłać na adres korespondencyjny Sprzedającego (Polska Akcja Humanitarna, Al. Solidarności 78A, 00-145 Warszawa). Przesyłka reklamacyjna następuje na koszt klienta. Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki od klienta. W przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Sklepu ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Sklep takiej opinii.
Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.


8. Wszystkie ceny podawane przez Sprzedającego wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny towarów nie zawierają kosztu dostawy, który określony jest w cenniku dostaw.

9. Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z 29.08.1997 r (Dz. U. Nr 133, poz. 883) oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204). Klient podając przy składaniu zamówienia swoje dane osobowe Sprzedającemu wyraża zgodę na ich przetwarzanie przez Sprzedającego w celu realizacji złożonego zamówienia. Klient ma w każdej chwili możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych.

10. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Klienta. Nie może być również w ten sposób interpretowane, gdyż w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązujący prawem Sprzedający deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu regulaminu.
 
11. O zmianach regulaminu i ich zakresie zarejestrowani Klienci będą powiadomieni drogą elektroniczną (na wskazany przy rejestracji lub zamówieniu e-mail). Powiadomienie zostanie wysłane co najmniej na 30 dni przed wejściem w życie nowego regulaminu.
Zmiany wprowadzane będą w celu dostosowania regulaminu do obowiązującego stanu prawnego.

12. Aktualna wersja regulaminu jest zawsze dostępna dla Klienta w zakładce regulamin (http://www.sppah.org.pl /regulamin.html). W trakcie realizacji zamówienia oraz w całym okresie opieki posprzedażowej Klienta obowiązuje regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu zamówienia. Za wyjątkiem sytuacji, kiedy Klient uzna go za mniej korzystny od aktualnego i poinformuje Sprzedającego o wyborze aktualnego jako obowiązującego.

13. Sprzedający zapewnia Klientowi poprawność działania sklepu internetowego w następujących przeglądarkach: IE wersja 7 lub nowsza, FireFox wersja 3 lub nowsza, Opera wersja 9 lub nowsza, Chrome wersja 10 lub nowsza, Safari z zainstalowanymi najnowszymi wersjami JAVA i FLASH, na ekranach o rozdzielczości poziomej powyżej 1024 px. Używanie oprogramowania firm trzecich mających wpływ na funkcjonowanie i funkcjonalność
 przeglądarek: Internet Explorer, FireFox, Opera, Chrome, Safari może mieć wpływ na poprawne wyświetlanie sklepu, dlatego w celu uzyskania pełnej funkcjonalności sklepu http://www.sppah.org.pl należy je wszystkie wyłączyć. 

14. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie obowiązujące przepisy prawne. Kwestie sporne rozpatruje sąd właściwy miejscowo
i rzeczowo.

Warszawa, 2014-12-22 
Aktualizacja Regulaminu: 28.03.2017 

© Comarch SA 2017. All rights reserved Powered by Comarch e-Sklep ®